вторник, 13 июня 2017 г.

Модуль 2 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме за допомогою складання буклета мені було легше вибрати деякі основні частини проектів. Особливих труднощів при проходженні цього модулю в мене не виникло,так як матеріал викладений дуже цікаво. Інформація, що подана у цьому модулі, допоможе мені планувати та створювати проекти, користуючись наробками, які там запропоновані, що мені дуже корисно, адже я не маю достатнього досвіду створювати проекти. Учні при виконанні проектної роботи мають змогу відчути себе дорослими і принести користь своєю роботою не тільки для себе, школи, а й для батьків, шукаючи відповіді на актуальні питання..
Успіхів у навчанні〄

Комментариев нет:

Отправить комментарий