среда, 14 июня 2017 г.

Модуль 5 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме, як правильно використовувати інформацію з мережі Інтернет, захищену авторським правом, аби не вважатися плагіатором. Тепер я буду прикладати більше зусиль, аби мої учні розуміли, що займаючись плагіатом вони порушують права автора і можуть нести відповідальність за свої дії. Я зрозуміла, що потрібно наголошувати учням, що використовувати чиюсь інформацію для навчання можна, але обов'язково вказати автора. А також потрібно донести до учнів, що їхні проектні дослідження викладені в мережу Інтернет також підпадають під авторське право і люди які без їхнього дозволу використовують цю інформацію також порушують вже їхні права. І на мою думку для учнів буде образливо, що їхньою інформацією, яку вони дуже довго і ретельно готували використовують без їхнього дозволу. І я вважаю, що це стане вагомим аргументом для них під час використання якихось робіт з авторським правом. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий